Categorieën
Rotsvast Servicedesk
Rotsvast doet er alles aan om huurders zo goed mogelijk van dienst te zien. Daarom hebben we een Rotsvast servicedesk opgesteld. Hier kun je 24/7 terecht voor een antwoord op veelgestelde vragen en problemen.
Zie hier huurdersverplichtingen
Categorieën
Elektra
Deurbel, internet, stroom en verlichting
Riolering
Riolering, stank, verstopping
Sanitair
Badkamer, kranen, toilet
Ventilatie
Ventilatie
Verwarming
Boiler/geiser, CV storing, CV werking
Wooncomfort
Apparatuur, lekkage, onderhoud, ongedierte, overlast en deuren/ramen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over service en onderhoud
Groot onderhoud en gebreken die buiten de invloed van de huurder vallen, zoals lekkages in het dak, CV-ketelstoringen en structurele schade aan de woning.
Kleine herstellingen zoals:
- Vervangen van lampen en batterijen in rookmelders
- Ontstoppen van afvoer bij normaal gebruik
- Smeren van scharnieren en sloten
- Klein schilderwerk aan de binnenzijde van de woning
Dit hangt af van de oorzaak. Kleine herstellingen zijn voor de huurder, grotere gebreken zijn voor de verhuurder.