Functieomschrijving :
- Informeren van kandidaat-huurders en verhuurders
- Het voeren van intakegesprekken met woningzoekenden en het doornemen van het actuele woningaanbod, zowel telefonisch als persoonlijk.
- Het selecteren van huurwoningen evenals het inplannen en uitvoeren van bezichtigingen en opleveringen
- Contractuele, administratieve en financiële afwikkeling m.b.t. verhuur en beheer
- Plegen van acquisitie naar nieuwe woningen en verhuurders
- Het dagelijks up-to-date houden van het klantenbestand en de website
- Het invoeren van nieuw aanbod in ons geautomatiseerd systeem inclusief het opstellen van bijbehorende professionele omschrijvingen, het verzorgen van raampresentaties, brochures etc.
- Advertentie en marketingactiviteiten
- Alle voorkomende werkzaamheden op onze afdeling verhuur
Onze wensen:
- Een representatieve uitstraling
- Communicatief vaardig
- Commerciële en flexibele instelling
- Organisatorisch vermogen
- Verantwoordelijkheidsgevoel
- Goede beheersing van Engels in woord en geschrift, 2e vreemde taal een pré
- Bij voorkeur HBO opleiding richting vastgoed
- Bereidheid zich verder te ontwikkelen in de vastgoedbranche
- In het bezit zijnde van rijbewijs B
Wij bieden:
Een verantwoordelijke, afwisselende en uitdagende baan met veel zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden. Salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring. Werktijden in overleg.
Mail uw brief met CV naar:
Rotsvast Middelburg, Londensekaai 45, 4331 JH Middelburg