Rotsvast.nl

Voor ons kantoor in Den Haag zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste Office Manager (32/40uur).

Als specialist op het gebied van huurbemiddeling en beheer adviseren en bemiddelen wij snel en efficiënt bij het aan –en verhuren van woning(en) aan particulieren en expats. Daarnaast zijn wij een actieve beheerder van onroerend goed en doen wij dit voor zowel de particulier als belegger(s).


Wegens uitbreiding van ons enthousiaste team en de enorme hoeveelheid projecten op gebied van aanhuur, verhuur, en beheer zijn wij per direct op zoek naar een leuke nieuwe collega om ons te komen versterken! Zoek jij een uitdagende en commerciële baan in de dynamische vastgoedmarkt?

Rotsvast Den Haag is opzoek naar een nieuwe Office Manager. In deze functie ben jij de vliegende keep, de alleskunner, de telefonist en het aanspreekpunt voor zowel onze verhuurders alsmede onze huurders op ons kantoor. Omdat een groot gedeelte van onze huurders Engelstalig is dien je de Engelse taal in woord en geschrift goed te beheersen.

Zowel telefonisch als per email heb je veelvuldig contact met onze verhuurders en huurders en ben jij het 1e aanspreekpunt. Service- en klantgerichtheid zijn belangrijke sleutelwoorden binnen deze functie. Als Office Manager dien je communicatief vaardig te zijn, een commerciële drive te hebben en is het van belang dat je accuraat en zelfstandig kan werken. Je handelt de diverse mailboxen af en plant afspraken in uit verschillende leadboxen.

Je ondersteund de buitendienst met het compleet maken van het verhuurdossier. Denk dan aan het screenen van de huurders, het opstellen van het huurcontract, het contact leggen met de verhuurder en het inplannen van de agenda’s van je collega’s buiten. Kortom; je zorgt dat alles binnen geregeld is.
 
Vind jij het interessant om werkzaam te zijn in een internationaal georiënteerde setting en vind jij een grote mate van klanttevredenheid belangrijk. Dan komen wij graag met jouw in contact.

Functie-eisen:

* MBO-HBO-niveau ( bijv. Schoevers College )

* Commercieel ingesteld en zelfstandig werkend

* Representatief en enthousiast

* Goede contactuele eigenschappen

* Dienstverlenend, zelf startend en initiatiefrijk

* Je kunt goed prioriteiten stellen en bent zeer geordend

* Enthousiast, discreet en accuraat

* Geen 9-5 mentaliteit

* Zeer goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift

* Goede kennis van Office software

* Bekend in Den Haag e.o.

Wat bieden wij?

Een verantwoordelijke, afwisselende en zeer uitdagende baan binnen de regio Den Haag e.o. Naast hard werken staat een prettige en collegiale werkomgeving bij ons centraal. Daarnaast bieden wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.

Interesse?

Stuur dan je sollicitatiebrief met CV (met foto) en motivatie naar:

Rotsvast Den Haag B.V.

T.a.v. de heer J. Elbers

Anna Paulownastraat 73

2518 BE  DEN HAAG

Of mail naar denhaag@rotsvast.nl