Beheersysteem

 

Vastgoedbeheer in 't Gooi?

MEer info over vastgoedbeheer

Vastgoedbeheer Rotsvast Gooi

Bent u eigenaar van onroerend goed en wilt u uw woning verhuren? Maar u heeft geen zin in de technische en administratieve werkzaamheden, dan kan RotsVast Gooi het financiële en / of technische beheer van u overnemen.

Hoe gaat het financiële beheer in zijn werk?

Aan het verhuren van uw vastgoed zit veel administratieve rompslomp vast. Daarnaast dient u op de hoogte te zijn van allerlei wetten en regels. Wij hebben al jaren ervaring met beheer van vastgoed en nemen deze administratieve zaken graag van u over.

Welke taken nemen wij van u over?

  • Incasso van de huurpenningen: De huur van uw vastgoed wordt maandelijks tijdig geïncasseerd door RotsVast Gooi en wordt doorgestort naar uw rekening. U ontvangt tevens, voor uw administratie, per kwartaal een actueel betalingsoverzicht;
  • Indien nodig: aanmaningen versturen: Zorgdragen dat de huur door de huurder op tijd wordt betaald. Bij huurschuld wordt in eerste instantie een aanmaning gestuurd. Indien de huurachterstand meer dan 2 maanden bestrijkt wordt door RotsVast Gooi een deurwaarder/ incassobureau ingeschakeld;
  • Persoonlijk contact;
  • Facturatie;
  • Huurverhogingen afhandelen: Het doorvoeren van de jaarlijkse huurverhoging (indexering) volgens de daarvoor aangegeven richtlijnen;
  • Afwikkeling levering en diensten;
  • Borgafwikkeling.

Hoe gaat het technische beheer in zijn werk?

Technisch beheer is een belangrijk onderdeel bij verhuur van onroerend goed. Indien u kiest voor technisch beheer geeft u al het beheer uit handen zodat u niet continu gestoord wordt voor reparatievragen en de afhandeling daarvan. Aan de andere kant wilt u wel dat uw huurders onmiddellijk geholpen worden als er echt een reparatie nodig is. Daarom bieden wij onze huurders voor calamiteiten een 24 uurs-service. Uw huurder krijgt rechtstreeks iemand aan de telefoon en indien nodig wordt de reparatie onmiddellijk opgelost.

Welke taken nemen wij van u over?

  • 24-uursservice bij reparaties of klachten;
  • Persoonlijk contact;
  • Inschakelen van vakmensen bij noodzakelijk onderhoud;
  • Afhandelen van reparaties;
  • Advies over onderhoud;
  • Offerteaanvraag grote onderhoudswerkwerkzaamheden;
  • Begeleiden van onderhoudswerkzaamheden;
  • Inspecties bij oplevering en eindoplevering;
  • Aanmelden energiebedrijf;
  • Aan of afmelden kabel, tv-aansluiting of internet;
  • Afrekenen energie, telefoon en internet;
  • Verrekenen reparaties en onderhoud.

Meer weten over de mogelijkheden van vastgoed beheer?

IIndien u alleen kiest voor het financiële beheer van uw onroerend goed dan berekenen wij u een maandelijkse honorarium van 5 % van de huurprijs vermeerderd met 21% BTW met een minimum van € 55,00 inclusief BTW per maand.
Kiest u voor totaal beheer dan betreft dit zowel het financiële alsmede het technische beheer en wij berekenen een maandelijkse honorarium van 7 % de huurprijs vermeerderd met 21% BTW met een minimum van € 75,00 inclusief BTW per maand.
Regelen wij ook de verhuur van u woning of betreft het meerdere woningen dan hebben wij aangepaste tarieven. Wij bespreken dit graag met u.

Verhuren zonder zorgen, wij nemen het beheer graag van u over!

In RotsVast vertrouwen bouwen wij graag aan een goede samenwerking.