Beheersysteem

 

Vastgoedbeheer door Rotsvast Noord-Holland

MEer info over vastgoedbeheer

Kies voor de kennis en expertise van Rotsvast

Rotsvast is een organisatie die haar goede naam mede te danken heeft aan persoonlijke en professionele dienstverlening. Met dank aan deze werkwijze hebben we een breed netwerk van partners, beleggers, verhuurders en tevreden huurders. Rotsvast Noord-Holland is onder meer actief in Alkmaar, Edam-Volendam, Hoorn, Purmerend en Zaandam.

Naast het verhuren van woonruimte behoort ook vastgoedbeheer tot onze kernactiviteiten. Eigenaren van woningen kunnen het administratief en technisch beheer uitbesteden aan Rotsvast.

Vinden van de juiste huurder

Het vinden van de juiste huurder blijft de belangrijkste taak. Rotsvast ziet het verhuren van de woning dan ook als een integraal onderdeel van het vastgoedbeheer.

Betaling van de huur van de woonruimte

De huur wordt maandelijks geïnd door Rotsvast en zal naar uw rekening worden overgemaakt. Daarbij ontvangt u maandelijks een beheerafrekening voor uw administratie. Indien een huurder te laat is met het betalen van de huur zullen we contact opnemen met de huurder om te achterhalen wat de oorzaak en de mogelijke oplossing is voor de huurachterstand. Indien de huurachterstand meer dan twee maanden is, zal in overleg met de verhuurder een incassobureau of gerechtsdeurwaarder worden ingeschakeld.

Administratie - huurverhoging

Over het doorvoeren van de jaarlijkse huurverhoging (indexering) volgens de daarvoor aangegeven richtlijnen hoeft u zich geen zorgen te maken; daar zorgen wij voor. Ook het maken van eindafrekeningen behoort tot onze taken. Tevens kunnen wij voor de huurders die daarom vragen een factuur verzorgen, wat voor  u als particuliere verhuurder niet mogelijk is.

Opnieuw verhuren van uw huurwoning

Indien de woning vrijkomt, zegt de huurder (met opzegtermijn) bij ons op en zoeken we direct een nieuwe huurder om leegstand te voorkomen.

Inspectie huurwoningen

Bij iedere begin- en eindcontrole van een woning is één van onze medewerkers aanwezig. Zij zorgen voor een inspectierapport van de actuele toestand van het gehuurde (inclusief foto’s). Aan de hand hiervan wordt de waarborgsom al dan niet aan de huurder geretourneerd.

Onderhoud en klachten huurders

Indien er sprake is van vragen, storingen of klachten kunnen de huurders contact opnemen met Rotsvast. Deze worden door Rotsvast snel en vakkundig afgehandeld. In het geval van calamiteiten zijn we 24/7 bereikbaar.

Meer weten over de mogelijkheden van vastgoedbeheer door Rotsvast?

Neem dan contact met ons op: Rotsvast Noord-Holland, telefoon: +31 (0)299 42 98 82. We zijn ook bereikbaar per email: noordholland@rotsvast.nl.